Usługi

Oferujemy kompleksowe usługi stomatologiczne dla dzieci i dorosłych.

STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA
Stomatologia zachowawcza to dziedzina, której główną część stanowi leczenie próchnicy. Na skutek działania bakterii dochodzi do powstania ubytków w zębach, które po oczyszczeniu wypełnia się kompozytami światłoutwardzalnymi bądź glassjonomerami.
Alternatywą dla tradycyjnych wypełnień mogą być wykonywane w laboratorium protetycznym inlaye i onlaye.
Do zalet tego typu uzupełnień należy zaliczyć m.in. większą wytrzymałość i estetykę.

PROTETYKA
W naszej ofercie znajdą Państwo pełen zakres uzupełnień protetycznych:

• korony, mosty pełnoceramiczne, metalowo-ceramiczne,
  • protezy nylonowe (elastyczne), akrylanowe,
  • protezy acetalowe,
  • protezy szkieletowe, w tym także bezklamrowe (oparte na zatrzaskach, zasuwach, teleskopach),
  • prace protetyczne na implantach,
  • szyny korygujące zgryz.

CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA
W naszym gabinecie wykonujemy takie zabiegi jak:

• ekstrakcje zębów (w tym zębów mądrości),
  • resekcje wierzchołków korzeni,
  • hemisekcje korzeni zębowych,
  • usuwanie torbieli,
  • plastykę wędzidełek,
  • plastykę połączeń ustno-zatokowych,
  • plastykę wyrostków zębodołowych jako postępowanie przedprotetyczne,
  • zabiegi chirurgiczne na przyzębiu,
  • wszczepianie implantów.

Wszystkie zabiegi wykonywane są przy użyciu znieczulenia.

PERIODONTOLOGIA
Periodontologia to dziedzina stomatologii zajmująca się leczeniem chorób przyzębia (paradontozy).
Objawami stanu chorobowego są: obrzęk i zaczerwienienie dziąseł, krwawienia podczas szczotkowania, nieprzyjemny zapach z ust, odsłonięcie szyjek zębowych, rozchwianie zębów.
Jeśli zauważą Państwo któryś z w/w symptomów, polecamy wizytę u stomatologa.
Postępowanie choroby przyzębia możemy spowolnić lub nawet zahamować poprzez staranną higienę.
Więcej na ten temat piszemy na stronie www.dentimus.pl

STOMATOLOGIA ESTETYCZNA

Licówki
Licówki to specjalne płytki naklejane na przednie powierzchnie zębów. Od koron różnią się tym, że nie wymagają oszlifowania całego zęba, a jedynie niewielkiego zeszlifowania zewnętrznej jego strony. Za ich pomocą jesteśmy w stanie zlikwidować nieprawidłowości związane z wielkością, kształtem i kolorem zębów (przebarwienia).

Wybielanie
Zabieg adresowany do pacjentów niezadowolonych z koloru swoich zębów. Efekt rozjaśnienia możemy uzyskać stosując jedną z dwóch metod:

• wybielanie jednoseansowe za pomocą lampy Bio White w gabinecie (efekty widoczne już po jednej wizycie),
  • wybielanie nakładkowe; w tej metodzie pacjent sam wprowadza żel wybielający do nakładek (zęby stają się jaśniejsze stopniowo)

Istnieje również możliwość wybielenia pojedynczych zębów martwych.

IMPLANTY
Implant to inaczej tytanowa śrubka, którą umieszcza się w kości i która pełni rolę korzenia brakującego zęba. Daje on szansę
pacjentom na uniknięcie stosowania w leczeniu mniej komfortowych rozwiązań, jak np. proteza ruchoma bądź szlifowanie zębów pod most.
Implanty wykorzystuje się zarówno w uzupełnianiu pojedynczych braków zębowych, jak i w bezzębiu.
Leczenie implantologiczne wykonuje się w znieczuleniu miejscowym i dzięki temu jest ono całkowicie bezbolesne.

ENDODONCJA
Endodoncji poświęcamy cały dział pt. Leczenie kanałowe oraz Galerię